Daisypath Anniversary tickers
Daisypath Anniversary tickers
Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Kids Birthday tickers

Monday, January 9, 2012

Pavlova 2

 

...ahaaaa....ini memang keje gila betui saya wat...ekeke..tengah-tengah malam makan pavlova...baruuu sat tadi siap  -_-"  ....

...saya tak puas ati sbb ari tu wat pavlova yang tak berapa tebal cam kat atas...saya nak teballl...teballl..grrrrr.....so this time saya tambah 2 sudu cornstarch...baru puas ati...pehtu petang tadik pi bakery beli non diary whipped cream tu...ahaaa..baru la tak cair...ekeke...pehtu saya buat base 2 kali..that's why tebal and saya guna bulatan size 6" ^^ ...

...still using the same recipe cuma tu je la...lebihkan cornstarch...pehtu fruits tu saya tambah buah oren...janji masam...manis + masam =  ^____^ sedap sangat!

...boleh amik resepi kat sini ye... thanks irmalondon :)

No comments: