Monday, April 12, 2010

Peria Goreng - Ulangan 2

- sesi ulangan lagik....ekekeke....
- amik je resepi kat sini...kalo nak tukarkan telur tu gan daging ayam pun, boleh gak... ^^

2 comments:

mummyseri said...

cIK epel ..
kite suke mkn peria gak..
tapi yg digoreng garing tu..ala yg mcm mamak suke mkn tu :)..
sedap tau..

cik epel aka mrs.yon said...

mummyseri,

dulu sy x suke makan peria...
sbb pahit...
tapi yang tak suke tu la jadik suke...huhuhu...

saya x penah buat lagi yang goreng garing tu..hehehe..nak kena try nie...hehehe...

nnt kalo saya dah try wat, sy boh lam blog ek..hehehe...